Experiment

De azi-noapte, am revenit la trafic.ro

Sunt curios care sunt diferentele de vizitatori dintre serviciul romanesc de monitorizare si unul din cele mai bune, cunoscute si performante sisteme de de acest gen din lume, aka Google Analytics. Asta nu inseamna ca renunt la analytics si ca raman doar cu trafic.ro, nu! Voi merge cu ele in paralel pentru a observa daca diferentele sunt la fel ca si pana acum: adica NOTABILE si tocmai bune de bagat in seama.

Inainte erau oscilatii care bateau undeva la 100-200 de vizitatori, sper sa am rezultate cat mai apropiate in noua mea incercare. Deja pana la ora asta, e o diferenta de peste 200 de vizitatori in minus, asta poate fi si datorita faptului ca scriptul trafic.ro a fost introdus si activat un pic mai tarziu si nu ar fi avut sa “filtreze” tot.

Sunt curios…daca s-au facut cu adevarat schimbari in online-ul romanesc, si aici nu vorbesc doar de schimbarile alea pe care vor ei sa le vedem…ci de schimbarile propriu-zise care conteaza mai mult decat orice imagine pe care firma respectiva incearca sa si-o creeze si reuseste, de cele mai multe ori.

Tu folosesti si alte sisteme de monitorizare?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *