Amabilitate?

Ati observat ca atunci cand sunam la relatii cu clientii, indiferent de companie, te lovesti de o amabilitate enervanta pot spune. Ma enerveaza falsitatea cu care raspund oamenii astia. Sunt obligati, si trebuie sa o faca. E o formalitate peste care nu pot sari. Defapt, asta credeam pana azi. Am sunat la relatii cu clientii, BCR pentru a rezolva o problema. Ma redirecteaza , si raspunde un tip cam nervos.

Asteptam un: “Buna ziua, BCR…etc, numele meu este x, cu cine am placerea” ( suna cunoscuta formula asta de adresare nu?), ei bine….nu! Mi-a raspuns: “spuneti va rog!”. Am crezut ca nu am sunat la BCR, si am ezitat putin, si repeta rastindu-se: “spuneti!”. Mi-au sarit dracii, si intreb daca e BCR. Da, spuneti va rog. Ma rog, ii spun adresa, cnp si tot ce m-a intrebat. Mi-a dat informatia de care aveam nevoie, si in secunda 2 mi-a inchis. Fara sa ma intrebe daca mai ma poate ajuta cu ceva, fara sa ma salute.

Nu mi se pare normal. Nici sa ma respecte prea mult, dar nici sa-mi dea jet. Totusi trebuie sa mai pastram un anumit respect, macar sa ne salutam. Treaba e ca oamenii astia pot fi reclamati ( chiar as fi facut-o daca as fi stiut cum se numea tipu`. Pacat ca nu mi-a zis ).

Voi ati patit-o? Sau sunt singurul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *